søndag den 22. august 2010

Så har I mig tilbage.... :)

Og hvor har jeg savnet jer allesammen...
Har i denne weekend holdt mit svendegilde. Jeg er nu udlært Serviceassistent med et gennemsnit på 9,3, så jeg er godt tilfreds og meget stolt :)

Kagen til mine gæster blev den skønne klassiker chokoladekage med hindbærmousse og Tobleronecreme... MUMS.


Min ynglingsfarve er RØD og derfor blev kagen selvfølgelig overtrukket med rød købefondant.



Samme dag havde jeg lovet at lave en kage til en god veninde, hvis mand fyldte 40. Kagen er magens til min egen.... men er et jægertema, da manden er jæger. Hunden hedder Puma :)



Tillykke til Kristian, håber du havde en god fest ;)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine eksamen!
    Dejligt at se kager fra dig igen - glæder mig til at se flere :)
    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine begge to !!!!

    SvarSlet

På forhånd tak ;)