mandag den 26. april 2010

Min Moar har fødselsdag imorgen....

Og jeg har lavet en kage til hende, som hun skal have med på arbejde.
Kagen er en chokoladekage med Jordbærmousse og Champagnemousse. Den er smurt op med Palminsmørcreme og pyntet med MMF.

Det er første gang jeg har prøvet Palminsmørcremen og den er bare en drøm at arbejde med.
Det er min bedste opsmøring til dato.

Min mor er bidt af en gal høne, så selvfølgelig skulle der en høne med kyllinger på kagen ;O)
Anemoner, fordi at da jeg var barn,
plukkede jeg altid anemoner til hende på hendes fødselsdag



Lille nærbillede af reden


Stort tillykke med dagen, Mor

3 kommentarer:

  1. flot kage, bager du også en til min fødselsdag, din mor må blive glad for den. den ser i hvert fald god ud. Ked af jeg ikke kan smage den

    SvarSlet
  2. Den kage kan hun da kun være blevet glad for - den er fin

    SvarSlet
  3. Åååårh, hvor er den kær! Rigtig sød kage :-)

    SvarSlet

På forhånd tak ;)