søndag den 28. marts 2010

Produktiv Søndag ;)

Idag har jeg været supermom... Jeg har bagt 18 burgerboller, 2 franskbrød og lagt 2 kager sammen og pyntet dem + spillet Wii Star Wars med Sebastian ind imellem dejhævninger og sammenlægninger af kager... PYYYH, bli'r helt svedt ved tanken ;)


Gulerodskage med ostecreme og smurt op med kanelsmørcreme. Pyntet med MMF.
Er til Farmors 89 års Fødselsdag imorgen ;)


Hun elsker Marguritter


Chokoladekage med Skildpaddecreme og Bærmousse. Smurt op med Chokoladefrosting og pyntet med MMF og chokoladeknapper.



Det var en ny opskrift på MMF og den har været rigtig god at arbejde med. Opskriften har jeg fundet hos Mette... Tak for den ;)

3 kommentarer:

  1. Hold op du har haft gang i køkkenet !!! Fine kager og hvor er dine bier bare søde !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Øvv, altså
    Ærgeligt at vi gik glip af at smage;-(, Nå, men så laver du vel også en til påskesøndag;-))
    Mon ikke at Farmor blev rigtig Glad

    knus

    SvarSlet
  3. hmmmm, den var så lækker. jeg inviterede min skønne svigermor til resten af kagen. men det fortrød jeg, så var der jo mindre til mig. øv.

    SvarSlet

På forhånd tak ;)